Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Caroline Appel - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Caroline Appel - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

28 Augustus 2012 | Nederland, Groningen

Nu gaat het dan echt gebeuren, want donderdag vertrek ik! De laatste spullen zijn gekocht en de kleren liggen klaar om morgen ingepakt te worden. Ik heb er echt onwijs veel zin in en ik ben heel erg benieuwd hoe alles daar zal zijn!
Donderdag om 10 voor 6 in de middag vertrek ik vanaf Schiphol en kom ik rond half 10 plaatselijke tijd aan op Bangkok. Dan eventjes de tijd om de benen te strekken en vervolgens door naar Chiang Mai. Hier kom ik om half 2 aan. Een transfer zal dan voor mij klaarstaan, dus dan kan ik lekker ontspannen van de eerste indrukken gaan genieten.
Ik ben er klaar helemaal klaar voor en ik zie jullie allemaal snel weer!

Liefs, Caroline

  • 28 Augustus 2012 - 23:45

    Janny:


    lieve caroline!! eindelijk is het dan zover!! je heb er zo lang naar uitgekeken!!
    en nu gaat het gebeuren, as donderdag vertrek je al!!!!! wel spannend hoor!!
    ga vooral genieten en maak er een mooie tijd van!!
    Ga je wel missen hoor!!
    Liefs mam

  • 29 Augustus 2012 - 11:09

    Lammert:

    Lieve Caroline,

    Ankie en ik wensen je een hele mooie reis toe. We hopen dat je een mooie tijd hebt daarginder.
    We hebben vast nog wel weer kontakt.
    Groetjes,

    Ankie en Lammert

  • 29 Augustus 2012 - 16:56

    Jossie:

    Super leuk Car!! Hele fijne vlucht (ik heb trouwens dezelfde vlucht in okt haha) en wie weet zie ik je daar nog wel hè! Liefs

  • 29 Augustus 2012 - 21:58

    Marian:

    Lieve Caroline.
    Een hele fijne vlucht toegewenst en maak er een gezellige tijd van.


    Groetjes Marian.


  • 30 Augustus 2012 - 22:25

    Fenna:

    Hai siss, nou jij bent nu lekker onderweg, en ik ben alweer gearriveerd, weliswaar in Groningen haha! Jij weer mazzel.... Twee stoelen tot je beschikking, is zo'n vlucht enigszins toch nog 'comfortabel' Ik duik nu m'n bed in en wacht op je eerste sms, ben echt super benieuwd hoe je het gaat hebben! Kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 14271

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 November 2012

Thailand!!

Landen bezocht: