Nog even, en dan is het zover! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Caroline Appel - WaarBenJij.nu Nog even, en dan is het zover! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Caroline Appel - WaarBenJij.nu

Nog even, en dan is het zover!

Door: carolineappel

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 Juli 2012 | Nederland, Groningen


Nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover! Ik ga alleen op reis, en wat voor een!
Op 30 augustus zal ik in het vliegtuig stappen om richting Bangkok te gaan en vervolgens door te vliegen naar Chiang Mai. Hier zal mijn avontuur gaan beginnen.
Eerst heb ik een weekend lang een oriëntatie, zodat ik de stad en de mede-vrijwilligers een beetje leer kennen. Daarna zal ik de volgende 9 weken aan de slag gaan in een ziekenhuis. Op verschillende afdelingen kan ik dan met een arts meelopen en meekijken hoe het er allemaal aan toe gaat. Veel handelingen mag ik helaas niet doen, omdat ik daar geen opleiding voor heb gehad. Maar, ik hoop er wel ontzettend veel van te leren!
Verder ga ik daar alle tijd in een groot vrijwilligershuis wonen, dus dat wordt vast heel gezellig met z'n allen!
Om jullie een beetje op de hoogte te houden van alles wat ik er ga doen en meemaak, zal ik hier zo nu en dan een update plaatsen. Ook zullen de nodige foto's wel volgen om jullie een indruk te geven hoe het er allemaal uitziet!

Liefs, Caroline

  • 20 Juli 2012 - 15:31

    C&F:

    Thailand, een prachtig land, hier zul je veel plezier beleven.
    Lieve en hartelijke mensen, verassend eten en zeker mooie natuur.
    Doe om de omgeving te verkennen de fietstocht, een echte aanrader!!

    Veel plezier gewenst.
    Liefs van 2 jaloerse volgers van je Blog.

  • 21 Juli 2012 - 17:44

    Vul Hier Je NAnneke :

    Vul hier je reactie in...ik vind het zo dapper en goed van je, we gaan met je meegenieten door je te volgen via deze site. Heel heel veel succes!! Lfs uut kropswolde

  • 22 Juli 2012 - 20:36

    Marian:

    Hoi Caroline
    Bijna is het zover spannend een hele uitdaging Caroline.
    Geniet er maar van ik hoop dat je er veel van gaat leren.
    Leuk dat ik jou op deze mannier mag volgen.

    Groetjes Marian

  • 20 Augustus 2012 - 19:04

    Marian:

    Hoi Caroline .
    Nog even dan is het zover zit je de dagen al af te tellen.
    Het is nu wel heel dicht bij.
    Hoe was je vakantie wanneer ben jij terug gekomen
    Jou ouders komen ook al zo weer terug dat is ook vlug gegaan.

    Liefs Marian

  • 24 Augustus 2012 - 14:16

    Greetje:

    Hallo Caroline.
    Je kunt nu de dagen aftellen,leuk he.
    Wij hopen dat je er veel plezier hebt en dat het leuk werk is.
    We gaan je volgen,wat we erg leuk vinden.Heel veel succes!!!!!!!!!
    Veel liefs,Chris, Greetje en moeder.

  • 26 Augustus 2012 - 13:00

    Fenna:

    Dag siss!!! You can count the days now :))) Je zult een super reis gaan maken, thats for sure! En eindelijk sta ik ook op de mailinglijst, gnagnagna XX

  • 01 September 2012 - 20:03

    Henk:

    Hoi Caroline, eindelijk via deze weg een bericht van ons, we herbben je voor vertrek tel. nog gesproken maar nu gaan we het via deze weg vervolgen.
    Heel veel plezier aldaar, zijn zeer benieuwd naar wat foto inpressies.

    Groet Trientje & Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 14273

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 November 2012

Thailand!!

Landen bezocht: